Cool Viber stikeri o medijskoj pismenosti

Kreativni, zanimljivi i edukativni Viber stikeri o medijima i medijskoj pismenosti od sada su dostupni korisnicima i korisnicama ove komunikacijske platforme u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Srbiji i Hrvatskoj.

Stikere su kreirali mladi/e, medijski/e eksperti/kinje i dizajneri/ke, u okviru regionalnog projekta „WeB Media Literacy“, koji se sprovodi uz podršku Evropske komisije, odnosno Erasmus+ programa.

Projekat realizuju nevladine organizacije Juventas iz Crne Gore, Zašto ne iz Bosne i Hercegovine Novosadska novinarska škola iz Srbije i Gong iz Hrvatske.

Cilj stikera je da podignu svijest mladih o značaju medijske pismenosti, te da podstaknu mlade da više razmišljaju o medijima i njihovim prednostima i manama. Takođe, stikerima težimo da olakšamo i obogatimo komunikaciju među mladima, te da im omogućimo da razmijenjuju ideje i stavove na zanimljiv i kreativan način.

„Ako slika govori hiljadu riječi, stikeri govore tačno onoliko koliko je potrebno. Mnogi brendovi, kompanije i organizacije prepoznale su vrijednost stikera, zbog čega smo i mi odlučili da ovim putem skrenemo pažnju javnosti, naročito mladih, na izuzetno važnu temu kao što su mediji i medijska pismenost“, saopštio je koordinator projekta Mićan Andrijašević.

Paket čini 14 stikera koji direktno ili indirektno govore o medijima i njihovoj prirodi, prednostima i manama, medijskim poremećajima, te ustaljenim frazama i praksama u medijima.

Imajući u vidu da je projekat regionalnog karaktera, ali i zbog toga što je namjenjen mladima i odnosi se na medije i nove tehnologije, dio stikera je na engleskom jeziku.

Posebno je važno istaći da su u procesu kreiranja učestvovali učenici i učenice Srednje likovne škole „Petar Lubarda“ sa Cetinja. Upravo je jedan od stikera koji su se našli u finalnom paketu – „Spin is everywhere“, rad učenice Poline Lazarenko.

Stikere možete preuzeti OVDJE.

Evropska komisija je podržala aktivnost. Izraženi stavovi i vrijednosti su isključiva odgovornost autora/ki i ne predstavljaju nužno stavove i vrijednosti Evropske komisije.

YouTHink- rekli smo ne korupciji

Nismo bespomoćni nego ljuti na okruženje u kojem vlada korupcija Da li možemo sigurno prijaviti korupciju, jesmo...

Sofija Tovarovic

Istraživanje ProPublice: Internet-stranice koje objavljuju najviše dezinformacija na Balkanu i dalje žive od Google oglasa

Čak 87% internet-stranica u BiH, Srbiji i Hrvatskoj za koje se pokazalo da objavljuju dezinformacije ostvaruje zaradu od Google oglasa, pokazalo je to istraživanje neprofitne organizacije ProPublica....

Marija Cosic

U Podgorici održana prva radionica mreže ACTION SEE

Od 17. do 19. novembra 2022. godine u Podgorici (Crna Gora) održana je prva radionica mreže ACTION SEE. Osnivači ACTION SEE mreže organizovali su strateško planiranje, na kome se razgovaralo o...

Sofija Tovarovic