Idi na sadržaj

Počela promotivna kampanja Razglasaj 2010!

jojoDanas je u Bosni i Hercegovini počela promotivna kampanja Razglasaj 2010! Kampanja podrazumijeva promociju web-alatke za mjerenje preferencija glasača/ica Glasometar te web-portala Razglasaj, koji obrađuje izbore u BiH kroz predstavljanje političkih partija, praćenje vijesti iz oblasti izbora i ostale teme koje su od značaja za podizanje svijesti glasača/ica u BiH.

Kampanja je započela postavljanjem billboarda i city light panela širom BiH.

Darko Brkan, predsjednik UG Zašto ne, koje je nosilac kampanje Razglasaj 2010:

“Danas smo započeli sa aktivnijom kampanjom na području cijele BiH, kako bi na što bolji način promovisali i ljudima približili portal razglasaj.ba i web-alatku Glasometar. Smatram da će navedena dva sajta biti veliki doprinos mobiliziranju glasačkog tijela te općenito podizanju svijesti pred izbore u našoj zemlji.
Cilj nam je da do izbora navedene portale posjeti minimalno 200. 000 potencijalnih glasača. Mislim da smo na dobrom putu da ostvarimo ovaj cilj, s obzirom na odlične pokazatelje posjećenosti razglasaj.ba i glasometar.ba.”

Razglasaj 2010 je kampanja koju provodi UG Zašto ne iz Sarajeva, uz podršku CCI-ja i NED-a.

Razglasaj.ba