Studenti/ce se upoznali/e s platformom Parlametar: Kako funkcioniše Parlamentarna skupština BiH
U organizaciji Udruženja građana i građanki “Zašto ne“, 27. maja 2022. godine na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu održana je jednodnevna interdisciplinarna edukativna radionica za studente i studentice prava, pod nazivom „Parlametar BiH: Upoznavanje sa radom Parlamentarne skupštine BiH“.
Predstavnici UG “Zašto ne” Aldin Karahasanović i Elma Datzer istakli su da je primarni cilj radionice bio upoznati studente i studentice prava s web platformom Parlametar BiH pomoću koje se vrlo jednostavno mogu informisati o radu Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, kao i procesu donošenja odluka u najvažnijem zakonodavnom tijelu u BiH, te ga učiniti transparentnijim kako bi imali bolji uvid u to na koji se način donose odluke u njihovo ime.
Jedan od učesnika izrazio je zadovoljstvo što je imao priliku da prisustvuje navedenoj radionici i da se upozna s funkcionalnostima i mogućnostima koje nudi Parlametar. Smatra kako je ovo veoma koristan alat koji će ubuduće koristiti kroz svoj profesionalni rad. Također, mišljenja je da većina građana i građanki BiH nije upoznata s načinom donošenja zakona kako na državnom, tako i na nižim nivoima vlasti te da Parlametar u tom kontekstu može biti značajan alat koji će ovu oblast približiti zainteresovanoj javnosti.
Parlametar BiH prati sjednice, legislativu, prisutnost na glasanjima, zastupnička i delegatska pitanja i inicijative, govore na sjednicama, neslaganja parlamentaraca/ki s klubom, tzv. stranačke “preletače” i drugo. Više podataka možete pronaći ovdje: https://ba.parlameter.si/ .
Nakon završene edukativne radionice, svi studenti i studentice radionice dobili su potvrdu o pohađanju.
Radionica je održana u okviru projekta “Parlametar”. Njegovu realizaciju omogućio je Google Digital News Initiative Innovation Fond, a razvili su ga slovenački institut “Danes je nov dan“ i Udruženje građana i građanki “Zašto ne”, uz finansijsku podršku američke fondacije National Endowment for Democracy (NED)“.