Idi na sadržaj

U. G. “Zašto ne” zapošljava asistenta/icu za administraciju i finansije

Amina Izmirlić

U.G. “Zašto ne” zapošljava novog/u kolegu/icu specijalizovanog/u za administraciju i finansije, koji/a će nam pomoći da što kvalitetnije upotpunimo naš tim finansija i računovodstva. 

U.G. “Zašto ne”

Udruženje građana i građanki (UG) “Zašto ne” organizacija je koja se bavi stvaranjem sigurnog, zdravog, aktivnog, efikasnog i odgovornog bh. društva u cjelini kako u smislu predstavnika/ca vlasti, tako i u smislu civilnog društva i građana/ki, kroz promociju i uspostavu mehanizama političke odgovornosti, jačanje i izgradnju građanskog aktivizma i korištenje novih medija i tehnologija, a sve to s drugim organizacijama civilnog društva, institucijama i pojedincima/kama.

Organizacija radi u Bosni i Hercegovini i ima partnere u većini lokalnih zajednica. Radimo s osobljem od 30 ljudi i imamo dodatnih 15 vanjskih saradnika/ca te više od 200 volontera/ki koji/e podržavaju naš rad. Kroz povezane inicijative postoji nekoliko stotina ljudi koji su uključeni u naš rad.

Ukupno imamo nekoliko stotina medijskih nastupa godišnje za sve glavne lokalne, nacionalne i međunarodne medijske kuće i više od 170.000 pratitelja/ki naših projekata na društvenim mrežama.

Asistent/ica za administraciju i finansije – opis posla

Tražimo organizovanu i analitičnu osobu na poziciji asistenta/ice za administraciju i finansije. Pozicija asistenta/ice za finansije i administraciju podrazumijeva asistenciju u organizaciji i planiranju, kao i podršku u vođenju administrativno-finansijskih poslova unutar organizacije, uključujući ugovaranje, nabavke, korespondenciju s dobavljačima i pružaocima usluga.

Šta će biti tvoji glavni zadaci?

  • vršenje svih plaćanja u skladu s nalogom izvršnog direktora,
  • ažuriranje finansijske administracije,
  • održavanje finansijske arhive,
  • komunikacija sa svim radnicima/ama u vezi s uplatama/isplatama, kao i finansijskom dokumentacijom,
  • prikupljanje podataka od radnika/ca, dobavljača i ostalih ugovornih organa po pitanjima vezanim za plaćanja,
  • pomaganje kolegama/icama u cilju efikasnijeg obavljanja posla i završavanja zadataka,
  • primjena propisanih procedura i drugih internih dokumenata,
  • kontinuirano educiranje i unapređenje rada te prenos znanja na saradnike/ce,
  • obavezan/na si da čuvaš ugled firme i profesionalno se ponašaš na radnom mjestu,
  • planiranje i budžetiranje troškova plaća za potrebe internog izvještavanja,
  • pokretanje inicijativa i prijedloga za poboljšanje i unapređivanje procesa rada,
  • korespondencija s knjigovodstvenom agencijom, bankom, nadležnim poreznim organima i drugim nadležnim institucijama,
  • pružanje podrške voditelju/ici finansija u izradi budžeta, praćenju i analizi pokazatelja i rezultata poslovanja te izradi različitih izvještaja,
  • obavljanje drugih poslova iz svoje nadležnosti u skladu s odlukom izvršnog direktora.

Šta očekujemo od tebe?

  • SSS, poželjno ekonomskog usmjerenja (VSS će se smatrati kao prednost), 
  • 1+ godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
  • odlično poznavanje rada u Excelu i ostalim osnovnim programima iz MS Office paketa,
  • osnovno znanje engleskog jezika,
  • odlične socijalne vještine,
  • vozačka dozvola B kategorije (poželjno),
  • bh. državljanstvo,
  • radno iskustvo na vođenju i administraciji projekata smatrat će se prednošću,
  • poznavanje finansijskih i administrativnih procesa i terminologije,
  • poznavanje važeće zakonske regulative u području relevantnom za poziciju smatrat će se prednošću,
  • sposobnost za kvalitetno istovremeno praćenje realizacije više zadataka u veoma dinamičnom poslovnom okruženju.

Dodatne vještine koje cijenimo:

  • pouzdanost, odgovornost i samostalnost u radu,
  • komunikativnost, analitičnost, pedantnost, povjerljivost i profesionalnost u radu,
  • izražena samostalnost i stručnost u radu uz poštovanje internih procedura,
  • preciznost, proaktivnost i spremnost na učenje i preuzimanje odgovornosti,
  • analitičnost i organizovanost,
  • sposobnost za individualni i timski rad.

Šta mi nudimo?

  • dinamično i izazovno poslovno okruženje,
  • rad s ambicioznim timom stručnjaka/inja u ugodnoj radnoj atmosferi, gdje ćeš dobiti prostor za svoje ideje,
  • redovna i stimulativna primanja, 
  • fleksibilno radno vrijeme i mogućnost rada od kuće, 
  • radni odnos u skladu sa zakonskom regulativom,
  • različite beneficije za zaposlenike/ce, poput bonusa, putovanja, teambuildinga i usavršavanja kroz individualne treninge i obuku,
  • cijenimo entuzijazam i posvećenost, potičemo svakog pojedinca/ku da pokaže svoj maksimum i nagrađujemo dobre rezultate,
  • valoriziranje postignutih rezultata, timskog rada i ličnih ambicija,
  • prostor za ostvarenje profesionalnih i ličnih inovativnih ideja.

Proces selekcije podrazumijeva intervju s odabranim kandidatima/kinjama, koji će biti obavljen offline ili online, u zavisnosti od uslova. Svi/e kandidati/kinje koji/e uđu u izbor za intervju bit će obaviješteni/e o tome u roku sedam dana od zatvaranja konkursa. 

Pozicija zahtijeva probni rad u trajanju tri mjeseca (probni rad bit će plaćen). Oglas je otvoren za zapošljavanje na puno radno vrijeme.

U.G. “Zašto ne” je poslodavac koji promoviše jednakost u zapošljavanju te naglašavamo da je svaka pozicija u organizaciji jednako otvorena za sve kandidate/kinje koji/e ispunjavaju tražene kvalifikacije, bez obzira na njihov etnički, nacionalni, vjerski, rasni i rodni identitet, invaliditet ili seksualnu orijentaciju. 

Grad: Sarajevo

Država: Bosna i Hercegovina

Broj radnih mjesta: 1

Vrsta zaposlenja: Ugovor o radu

Radno vrijeme: Puno radno vrijeme

 

Aplikacija treba da sadrži:    

  • detaljan CV (obavezno),
  • motivaciono pismo (obavezno), 
  • reference prethodnih poslodavaca (poželjno kao dodatak aplikaciji),
  • kopiju univerzitetskih diploma, 
  • bilo kakve dodatne materijale za koje misliš da pokazuju tvoje sposobnosti i iskustvo u području administracije i finansija.

Za sva dodatna pitanja molimo da nas kontaktiraš na [email protected].

Aplicirati možeš slanjem potrebne dokumentacije na e-mail [email protected], putem platforme MojPosao.ba ili putem LinkedIn platforme.

Oglas ostaje otvoren do 15. augusta 2023. godine. 

 

 Ako želiš postati dio našeg uspješnog tima, prijavi se!