U. G. “Zašto ne” zapošljava asistenta/icu za administraciju i finansije
U.G. “Zašto ne” zapošljava novog/u kolegu/icu specijalizovanog/u za administraciju i finansije, koji/a će nam pomoći da što kvalitetnije upotpunimo naš tim finansija i računovodstva.
U.G. “Zašto ne”
Udruženje građana i građanki (UG) “Zašto ne” organizacija je koja se bavi stvaranjem sigurnog, zdravog, aktivnog, efikasnog i odgovornog bh. društva u cjelini kako u smislu predstavnika/ca vlasti, tako i u smislu civilnog društva i građana/ki, kroz promociju i uspostavu mehanizama političke odgovornosti, jačanje i izgradnju građanskog aktivizma i korištenje novih medija i tehnologija, a sve to s drugim organizacijama civilnog društva, institucijama i pojedincima/kama.
Organizacija radi u Bosni i Hercegovini i ima partnere u većini lokalnih zajednica. Radimo s osobljem od 30 ljudi i imamo dodatnih 15 vanjskih saradnika/ca te više od 200 volontera/ki koji/e podržavaju naš rad. Kroz povezane inicijative postoji nekoliko stotina ljudi koji su uključeni u naš rad.
Ukupno imamo nekoliko stotina medijskih nastupa godišnje za sve glavne lokalne, nacionalne i međunarodne medijske kuće i više od 170.000 pratitelja/ki naših projekata na društvenim mrežama.
Asistent/ica za administraciju i finansije – opis posla
Tražimo organizovanu i analitičnu osobu na poziciji asistenta/ice za administraciju i finansije. Pozicija asistenta/ice za finansije i administraciju podrazumijeva asistenciju u organizaciji i planiranju, kao i podršku u vođenju administrativno-finansijskih poslova unutar organizacije, uključujući ugovaranje, nabavke, korespondenciju s dobavljačima i pružaocima usluga.
Šta će biti tvoji glavni zadaci?
- vršenje svih plaćanja u skladu s nalogom izvršnog direktora,
- ažuriranje finansijske administracije,
- održavanje finansijske arhive,
- komunikacija sa svim radnicima/ama u vezi s uplatama/isplatama, kao i finansijskom dokumentacijom,
- prikupljanje podataka od radnika/ca, dobavljača i ostalih ugovornih organa po pitanjima vezanim za plaćanja,
- pomaganje kolegama/icama u cilju efikasnijeg obavljanja posla i završavanja zadataka,
- primjena propisanih procedura i drugih internih dokumenata,
- kontinuirano educiranje i unapređenje rada te prenos znanja na saradnike/ce,
- obavezan/na si da čuvaš ugled firme i profesionalno se ponašaš na radnom mjestu,
- planiranje i budžetiranje troškova plaća za potrebe internog izvještavanja,
- pokretanje inicijativa i prijedloga za poboljšanje i unapređivanje procesa rada,
- korespondencija s knjigovodstvenom agencijom, bankom, nadležnim poreznim organima i drugim nadležnim institucijama,
- pružanje podrške voditelju/ici finansija u izradi budžeta, praćenju i analizi pokazatelja i rezultata poslovanja te izradi različitih izvještaja,
- obavljanje drugih poslova iz svoje nadležnosti u skladu s odlukom izvršnog direktora.
Šta očekujemo od tebe?
- SSS, poželjno ekonomskog usmjerenja (VSS će se smatrati kao prednost),
- 1+ godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- odlično poznavanje rada u Excelu i ostalim osnovnim programima iz MS Office paketa,
- osnovno znanje engleskog jezika,
- odlične socijalne vještine,
- vozačka dozvola B kategorije (poželjno),
- bh. državljanstvo,
- radno iskustvo na vođenju i administraciji projekata smatrat će se prednošću,
- poznavanje finansijskih i administrativnih procesa i terminologije,
- poznavanje važeće zakonske regulative u području relevantnom za poziciju smatrat će se prednošću,
- sposobnost za kvalitetno istovremeno praćenje realizacije više zadataka u veoma dinamičnom poslovnom okruženju.
Dodatne vještine koje cijenimo:
- pouzdanost, odgovornost i samostalnost u radu,
- komunikativnost, analitičnost, pedantnost, povjerljivost i profesionalnost u radu,
- izražena samostalnost i stručnost u radu uz poštovanje internih procedura,
- preciznost, proaktivnost i spremnost na učenje i preuzimanje odgovornosti,
- analitičnost i organizovanost,
- sposobnost za individualni i timski rad.
Šta mi nudimo?
- dinamično i izazovno poslovno okruženje,
- rad s ambicioznim timom stručnjaka/inja u ugodnoj radnoj atmosferi, gdje ćeš dobiti prostor za svoje ideje,
- redovna i stimulativna primanja,
- fleksibilno radno vrijeme i mogućnost rada od kuće,
- radni odnos u skladu sa zakonskom regulativom,
- različite beneficije za zaposlenike/ce, poput bonusa, putovanja, teambuildinga i usavršavanja kroz individualne treninge i obuku,
- cijenimo entuzijazam i posvećenost, potičemo svakog pojedinca/ku da pokaže svoj maksimum i nagrađujemo dobre rezultate,
- valoriziranje postignutih rezultata, timskog rada i ličnih ambicija,
- prostor za ostvarenje profesionalnih i ličnih inovativnih ideja.
Proces selekcije podrazumijeva intervju s odabranim kandidatima/kinjama, koji će biti obavljen offline ili online, u zavisnosti od uslova. Svi/e kandidati/kinje koji/e uđu u izbor za intervju bit će obaviješteni/e o tome u roku sedam dana od zatvaranja konkursa.
Pozicija zahtijeva probni rad u trajanju tri mjeseca (probni rad bit će plaćen). Oglas je otvoren za zapošljavanje na puno radno vrijeme.
U.G. “Zašto ne” je poslodavac koji promoviše jednakost u zapošljavanju te naglašavamo da je svaka pozicija u organizaciji jednako otvorena za sve kandidate/kinje koji/e ispunjavaju tražene kvalifikacije, bez obzira na njihov etnički, nacionalni, vjerski, rasni i rodni identitet, invaliditet ili seksualnu orijentaciju.
Grad: Sarajevo
Država: Bosna i Hercegovina
Broj radnih mjesta: 1
Vrsta zaposlenja: Ugovor o radu
Radno vrijeme: Puno radno vrijeme
Aplikacija treba da sadrži:
- detaljan CV (obavezno),
- motivaciono pismo (obavezno),
- reference prethodnih poslodavaca (poželjno kao dodatak aplikaciji),
- kopiju univerzitetskih diploma,
- bilo kakve dodatne materijale za koje misliš da pokazuju tvoje sposobnosti i iskustvo u području administracije i finansija.
Za sva dodatna pitanja molimo da nas kontaktiraš na [email protected].
Aplicirati možeš slanjem potrebne dokumentacije na e-mail [email protected], putem platforme MojPosao.ba ili putem LinkedIn platforme.
Oglas ostaje otvoren do 15. augusta 2023. godine.
Ako želiš postati dio našeg uspješnog tima, prijavi se!