U. G. “Zašto ne” zapošljava specijalistu za digitalni marketing (m/ž)

U.G. “Zašto ne” zapošljava novog/u kolegu/icu specijaliziranog/u za digitalni marketing sa zadatkom da radi na boljoj promociji i kreativnijem načinu komuniciranja. 

Ako pratite teme kojima se bavimo i mislite da možete poboljšati naše kampanje i njihovu vidljivost, u tom slučaju čekamo baš vašu aplikaciju.

U.G. “Zašto ne”

Udruženje građana i građanki (UG) “Zašto ne” je organizacija koja se bavi stvaranjem sigurnog, zdravog, aktivnog, efikasnog i odgovornog bh. društva u cjelini kako u smislu predstavnika vlasti, tako i u smislu civilnog društva i građana/ki, kroz promociju i uspostavu mehanizama političke odgovornosti, jačanje i izgradnju građanskog aktivizma i korištenje novih medija i tehnologija, a sve to s drugim organizacijama civilnog društva, institucijama i pojedincima/kama.

Organizacija radi u BiH i ima partnere u većini lokalnih zajednica. Radimo s osobljem od 20 ljudi i imamo dodatnih 25 vanjskih saradnika/ca te više od 200 volontera/ki koji/e podržavaju naš rad. Kroz povezane inicijative postoji nekoliko stotina ljudi koji su uključeni u naš rad.

Ukupno imamo nekoliko stotina medijskih nastupa godišnje za sve glavne lokalne, nacionalne i međunarodne medijske kuće i više od 170.000 pratitelja/ki naših projekata na društvenim mrežama.

Digital marketing specialist  (m/ž) – opis posla

Posao na poziciji digital marketing specialist obuhvata osmišljavanje i kreiranje koncepta marketinških strategija i kampanja, implementaciju i nadzor izvođenja digitalnih marketinških kampanja te aktivno praćenje rezultata koje postižu digitalne kampanje, uz predlaganje i provođenje potrebnih korektivnih mjera sa svrhom postizanja boljih rezultata kampanja. Digital marketing  specijalista vodi sve medijske i digitalne kampanje za kompaniju. Radi s odjelom za društvene mreže, dizajn i redakcijama zasebno. 

Šta će biti tvoji glavni zadaci?

  • Izrada i implementacija digitalnih/marketing strategija
  • Predlaganje novih kampanja
  • Kreiranje mjesečnog plana objava
  • Online oglašavanje
  • Aktivna podrška svim kanalima kroz promotivne aktivnosti i materijale
  • Postavljanje ciljeva i odgovarajućih metrika
  • Praćenje najboljih praksa digitalnog oglašavanja
  • Predlaganje i provođenje korektivnih mjera sa svrhom postizanja boljih rezultata kampanja
  • Saradnja s timovima u održavanju profila na društvenim mrežama i komunikacije s pratiteljima/kama
  • Praćenje rezultata kampanje, obrada podataka i izrada izvještaja
  • Osmišljavanje, pisanje i objavljivanje kreativnih postova (po potrebi)

Šta očekujemo od tebe?

  • VSS ekonomskog ili društvenog smjera (poželjno smjer marketing, dizajn..)
  • Minimalno dvije godine iskustva rada u digitalnom marketingu 
  • Poželjno radno iskustvo u marketinškim agencijama ili digitalnim marketinškim agencijama
  • Dobro poznavanje marketinških alata i tehnika te digitalnih alata za oglašavanje i marketing – Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ad Manager & Ad Sense, Facebook Ads, LinkedIn Ads Manager – poznavanje rada u CMS-u, razumijevanja rada s newsletter alatima
  • Aktivno korištenje i poznavanje društvenih mreža i digitalnih medija (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • Razvijene komunikacijske i organizacijske vještine
  • Timski duh, kreativnost i komunikativnost, ali i sposobnost za samostalan rad
  • Volju za učenjem i radom na modernim oglasnim tehnologijama i medijima te pozitivan stav prema izazovima
  • Aktivno poznavanje rada na računaru (MS Office, internetski korisnički programi)
  • Poznavanje rada u Photoshopu i programu Canva smatrat će se prednošću
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pisanju

Šta mi nudimo?

  • Dinamično i izazovno poslovno okruženje 
  • Rad s ambicioznim timom stručnjaka/inja u ugodnoj radnoj atmosferi, gdje ćeš dobiti prostor za svoje ideje
  • Redovna i stimulativna primanja 
  • Fleksibilno radno vrijeme i mogućnost rada od kuće 
  • Radni odnos u skladu sa zakonskom regulativom
  • Različite beneficije za zaposlenike/ce, poput bonusa, putovanja, teambuildinga i usavršavanja kroz individualne treninge i obuku 
  • Cijenimo entuzijazam i posvećenost, potičemo svakog pojedinca/ku da pokaže svoj maksimum i nagrađujemo dobre rezultate!

Proces selekcije podrazumijeva intervju s odabranim kandidatima/kinjama, koji će biti obavljen offline ili online, u zavisnosti od uslova, te testni zadatak za kandidate/kinje koji/e uđu u uži izbor. Svi/e kandidati/kinje koji/e uđu u izbor za intervju bit će obaviješteni/e o tome u roku od sedam dana od zatvaranja konkursa. 

Pozicija zahtijeva probni rad u trajanju od tri mjeseca (probni rad će biti plaćen). Oglas je otvoren za zapošljavanje na puno radno vrijeme.

UG “Zašto ne” je poslodavac koji promoviše jednakost u zapošljavanju te naglašavamo da je svaka pozicija u organizaciji jednako otvorena za sve kandidate/kinje koji/e ispunjavaju tražene kvalifikacije, bez obzira na njihov etnički, nacionalni, vjerski, rasni i rodni identitet, invaliditet ili seksualnu orijentaciju. 

Grad: Sarajevo

Država: Bosna i Hercegovina

Broj radnih mjesta: 1

Vrsta zaposlenja: Ugovor o radu

Radno vrijeme: Puno radno vrijeme

Aplikacija treba da sadrži:    

  • kratak CV (obavezno)
  • motivaciono pismo (obavezno) 
  • reference prethodnih poslodavaca (poželjno kao dodatak aplikaciji)
  • dokazi o realizovanim kampanjama i rezultatima će se smatrati prednošću

Za sva dodatna pitanja molimo da nas kontaktirate na [email protected]

Aplicirati možete slanjem potrebne dokumentacije na e-mail [email protected], putem platforme MojPosao.ba ili putem LinkedIn platforme.

Oglas ostaje otvoren do 7. novembra 2022.

 

 Ako želiš postati dio našeg uspješnog tima, prijavi se!

 

Čelnici osam jedinica lokalne samouprave odgovorili na skoro 500 pitanja građana i građanki

Platformu Javna rasprava Lokal pokrenulo je Udruženje građana i građanki “Zašto ne” u cilju poboljšanja dvosmjerne...

Sofija Tovarovic

Korištenje big data za praćenje strateške korupcije i kleptokracije. Jačanje uloge civilnog društva i medija

Regionalna platforma za dobro upravljanje javno-privatnim partnerstvom (R2G4P) nastavila je svoje napore na povećanju kapaciteta svog civilnog društva i državnih partnera u praćenju,...

Sofija Tovarovic

YouTHink- rekli smo ne korupciji

Nismo bespomoćni nego ljuti na okruženje u kojem vlada korupcija Da li možemo sigurno prijaviti korupciju, jesmo li zaštićeni? Kako da se postavimo u slučajevima kada su u pitanju naši najbliži...

Sofija Tovarovic