“Zašto ne” provodi regionalni projekat za mlade „WeB Media Literacy“

Udruženje građana i građanki “Zašto ne” u saradnji sa nevladinim organizacijama Juventas iz Crne Gore, Novosadska novinarska škola (NNŠ) iz Srbije i GONG iz Hrvatske, započelo je provođenje projekta „WeB Media Literacy” uz podršku Evropske komisije/EACEA.

Cilj projekta je unapređenje medijske pismenosti u Crnoj Gori, Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini kroz saradnju i razmjenu iskustva i znanja među mladima u navedenim zemljama.

Projekat „WeB Media Literacy” pruža prostor mladim ljudima da budu aktivni građani/ke i glasni zagovornici/ce profesionalizacije medija i značaja kritičkog razmišljanja. Mladima se pruža prilika da podignu glas protiv populizma, lažnih vijesti, političke propagande i ksenofobičnih poruka kojima smo izloženi u medijima, a naročito na digitalnim platformama.

Na ovaj način mladi uzimaju aktivnu ulogu u demokratizaciji društva i promociji evropskih vrijednosti. Konačno, projekt okuplja organizacije civilnog društva, donosioce odluka i mlade iz regiona i tako doprinosi procesu regionalnog pomirenja i saradnje, ističući zajedničku evropsku budućnost ovih zemalja, baziranu na slobodi govora, solidarnosti, različitostima i ljudskim pravima.

Fokus projekta je na jačanju kapaciteta omladinskih radnika/ica i drugih relevantnih struktura u odnosu na medijsku pismenost i novinarstvo. Glavne ciljne grupe projekta su omladinski radnici i omladinske organizacije, obrazovne ustanove, institucije kulture i mediji, sa posebnim akcentom na omladinske medije.

Projekt će ojačati kapacitete:

  • omladinskih radnika/ica, obezbjeđujući im trening za trenere medijske pismenosti;
  • studenata/kinja novinarstva, kroz trening za debunking lažnih vijesti;
  • mladih novinara/ki, kroz trening o praktičnim i modernim novinarskim vještinama i mobilnom novinarstvu;
  • škola i nastavnog osoblja, obezbjeđujući im odgovarajuće nastavne materijale i resurse.

Drugi aspekt projekta je inovativna kampanja podizanja svijesti, prvenstveno usmjerena ka mladima, ali i široj publici u Crnoj Gori, Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini. Kampanja će biti realizovana na način i kroz kanale bliske mladima. Važno je napomenuti da će mladi biti uključeni kao kreatori i kreatorke kampanje.

#WeBML #MediaLiteracy

POINT and Mixer are joining forces this year!

Ever since its start back in 2012, POINT has been nurturing partnerships as one of its main values. The POINT...

Sofija Tovarovic

Održana je druga radionica ACTION SEE mreže

ACTION SEE (Mreža odgovornosti, tehnologije i institucionalne otvorenosti u regiji jugoistočne Evrope) je mreža koju čine organizacija civilnog društva koje zajedno rade na promicanju i osiguravanju...

Sofija Tovarovic

Sarajevo domaćin panel-diskusije o evoluciji propagandnih narativa o Ukrajini

Povodom godine od početka ruske invazije na Ukrajinu, Evropska služba za vanjsko djelovanje (EEAS) i Ured EU u Bosni i Hercegovini organizirali su prošle sedmice u Sarajevu panel-diskusiju pod...

Sofija Tovarovic