Idi na sadržaj

Raskrinkavanje na sajmu medijske pismenosti u Bratislavi

Alisa Karović

U organizaciji Digital Communication Network organizacije, u decembru je u Bratislavi održan forum i sajam o medijskoj pismenosti.

U Bratislavi se 10 i 11. decembra okupilo više od 150 učesnika/ca iz 46 organizacija koje dolaze iz 22 zemlje.

Dvodnevni događaj okupio je novinare, edukatore, poduzetnike, aktiviste civilnog društva i predstavnike međunarodnih organizacija.

Cilj “Media literacy 360” foruma i konferencije bio je proširiti i povezati postojeće inicijative medijske pismenosti, razmijeniti najbolje prakse i osnažiti građane, uključujući djecu i starije osobe, kako bi imali sve važniju ulogu u borbi protiv dezinformacija i lažnih vijesti u digitalnom prostoru.

Prvi dan okupio je novinare, edukatore, poduzetnike i druge stručnjake koji su imali kratke prezentacije i diskusije o inovativnim projektima medijske pismenosti. Obuhvaćene su teme kao što su razvoj digitalnih vještina, kritičko razmišljanje, autentifikacija informacija, procjena digitalne pismenosti, online aktivizam i slično.

Drugi dan je bio rezervisan za interaktivni sajam i razmjenu iskustava. Učesnici su imali svoje štandove na kojima su predstavljali svoje projekte i inicijative, ali i kratke prezentacije istih. “Raskrinkavanje” je na sajmu imalo svoje mjesto, a prezentovani su i “Istinomjer”, projekat medijske pismenosti koji implementira “Raskrinkavanje”, te FemFact, projekat na kojem je članica tima “Raskrinkavanja” urednica, a koji je pokrenut na platformi “NewsMavens” i posvećen fact checkingu izvještavanja o ženama i ženskim pitanjima u evropskim medijima.

Detaljnije o samom događaju i učesnicima možete pronaći na stranici medialiteracy.digital.